گردشگران عزیز در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ی انتخاب تور مناسب همراه با قیمت های صحیح و مناسب در یک سفر مناسب را بیان کنیم تا در انتخاب میان آژانس های مسافرتی مختلف و خدمات متنوع آنها سردرگم نشوید .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور ترکیبی تایلند را با انتخاب بهترین تور در کنار هزینه های مناسب برای سفر به تایلند آشنا سازیم .

 

قیمت تور تایلند بستگی به هتل ، پرواز و زمان سفر شما دارد

 

خدمات تور مسافرتی تایلند

تورهای مسافرتی خدماتی اعم از : اخذ ویزا ، بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، راهنمای تور ، بیمه مسافرتی ، برنامه ریزی سفر و برنامه ریزی دقیق در زمینه گشت و گذار در تایلند در درون و بیرون شهری که سفر می کنند را در تایلند با استفاده از تور پوکت ، تور پاتایا ، تور بانکوک ، تورهای ترکیبی تایلند را به مسافران ارائه میدهند .
   

راهنمای تور یا لیدر تور

 

لیدر تور به فردی گفته میشود که در یک تور مسافرتی مواردی اعم از ، انواع مناطق گردشگری تایلند ، مناطق زیبا و تاریخی و تفریحی ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند ، مراکز ، آب و هوای تایلند و سواحل معروف تایلند ، معابد تایلند و . را برایشان معرفی و برنامه ریزی می کند که تک تک این مقاصد گردشگری را به آنها نشان دهد .

 

تور لیدرها باید دارای اطلاعات عمومی و تخصصی مربوط به تورها و شناخت از شهرهای آن کشور را داشته باشند و از قدرت مدیریتی بالایی برخوردار باشند تا قدرت و تسلط کامل را داشته باشند تا بتوانند به هنگام بروز مشکل در سفر اَن را مدیریت کنند و احساس آرامش را به افراد بدهند .


همچنین لازم است بدانید که استفاده و انتخاب بهترین تور ،  بهترین گزینه برای سفر است و شما گردشگران با خیالی آسوده و راحت سفرتان را آغاز خواهید کرد .

 

قیمت تور تایلند

 

دسته بندی تور های مسافرتی 

 

تورها به دو دسته تقسیم می شوند که در پایین برایتان شرح می دهیم .

 

تورهای گروهی ( بسته )

تورهای انفرادی ( باز )

 

تورهای گروهی :  از آن دسته از تورهای تفریحی می باشد و طوری طراحی می شوند که آژانس مسافرتی و آژانس هواپیمایی ، برای این سفر تاریخ مشخصی تعیین کرده و با توجه به تعداد صندلی های پرواز بلیط اری می کند ، گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را برنامه ریزی و تنظیم می نماید و اغلب در چنین حالتی تمام گروه از کشور مبدا به همراه لیدر تور به کشور مقصد سفر نموده و بر می گردند .


تورهای انفرادی : این تورها که حجم بالاتری از مسافران را تشکیل می دهد ، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون ، تورها اری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی کشور مقصد پرواز می کنند و برنامه سفر و لیدر تور و موارد دیگر آن در کشور مقصد مشخص می شود .

 

قیمت تور مسافرتی تایلند در فصل های مختلف

دلیل اصلی این که بیشتر گردشگران و مسافران در سراسر دنیا بخصوص کشور خودمان به تایلند سفر می کنند ، این بوده که با تور به این کشور بکر و زیبا سفر کنند تا با : آب و هوای تایلند ، مناطق گردشگری ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند ،  سواحل معروف تایلند ، جشن های متنوع آن ، تست غذاهای تایلند ، دیدن شهرهای پاتایا ، بانکوک ، پوکت ، سامویی ، خیابان معروف واکینگ استریت و . بیشتر آشنا شده و از نزدیک این همه زیبایی را ببینند .


کشور تایلند در خرداد ماه به دلیل شروع امتحان های مدارس یک روند نرمالی را برای مسافرین به همراه دارد ، اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها در ایران قیمت سفر تایلند افزایش زیادی می یابد در واقع فصل گردشگری در ایران محسوب می شود و دلیل گران بودن تور به همین علت است .


همچنین قیمت تایلند در تیر ماه با مرداد ماه تفاوت چندانی ندارد و جالب است که این دو ماه در فصل تابستان نسبت به کل فصل های بهار طرفدار زیاد و رشد قابل توجهی نیز دارد . توجه داشته باشید که قیمت تایلند در آبان ماه و آذرماه درست بعد از تاریخ نوروز بالاترین نرخ تور را در کل سال  داشته است .

 

ضمنا تایلند در پاییز طرفدار بسیار زیادی نسبت به فصل تابستان دارد و حدود 30 درصد افزایش را در بر دارد و همچنین قیمت تایلند در فصل زمستان روند بالایی را خواهد داشت و شلوغ ترین فصل تایلند در بهمن ماه است چرا که رزرو تورهای نوروزی شروع می شود  .

 

شما با ویزای تایلند خود می توانید 30 یا 60 روز در تایلند اقامت داشته باشید منبع
آبیدال موزیک تایلند ,کشور ,تورهای ,مسافرتی ,قیمت ,برنامه ,برنامه ریزی ,کشور مقصد ,تورهای انفرادی ,تورهای گروهی ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع کنکور ایران information tecnology پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان oligen آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی . تاق بایراق اطلاعات جامع تکنولوژی و رایانه